Sabtu, 2 Ogos 2008

Demi Kaseh Shahili

Gambar-gambar Demi Kaseh yang baru-baru ini sudah genap 2 tahun. Kelincahannya buat ku pening,
Tanpanya buat ku runsing.







14 ulasan:

Mohammad Hariry berkata...

alahai demi kaseh, maukah kau jadi menantu pakcik...

where berkata...

aku pon nak tnye gak ah.. alahai demi kaseh, maukah kau jadi besan pakcik ;p

nama saya UDIN berkata...

comey nyeerrr... naper ler aku dah beso? kalu aku kechik cam demi kaseh tentu aku akan bertanya pada bapaknya, saudara nam ron, mahu kah ambil saya jadi menantu? huhuhuhuhu!!! moga saudara nam ron serta famili senantiasa sihat-sihat ya!!!!

-udin

Pegawai Khalwat berkata...

Wah....

Aku pun nak book buat menantu jugaklah bang.

najwa berkata...

Rindunya kat Kaseh... bila lagi nak jumpa... peluk cium untuk kasih...huhuhu

syahrul berkata...

Cantik anak kau ni ron. Kau kenapa tak macam dia?

Mohammad Hariry berkata...

syahrul, bapaknya rare kepala kain. mana leh sama. ahak ahak

目達 烙 berkata...

comeynya. mengapa kulitnya putih? anak siapa ni? hahaha

butaseni berkata...

comey,tu bakal diva teater ka?

coffeeHolic berkata...

bakal pejuang seni

Jamaliah Azman berkata...

"DEMI KASEH" seindah orgnya

zubin berkata...

the girl is so cure. Nama dia Demi Kasih ke? Nice! May be that's where Hamzah got the idea for his new work Demi Merdeka! Salam untuk ibu Demi Kasih ye! Hati2 dgn senjata2 tu! Masa aku kerja kat Bangkok selalu jugak lepak2 tengok kedai senjata api kat sana. Kat Golok pun ada tapi tak sophisticatedlah. Kat Padang Besar mesti ada jugak?

Nam Ron berkata...

terima kasih pada semua yang beri komen pasal anak aku tu.

rene vs roma berkata...

seriously comel.