Sabtu, 20 Disember 2008

Sumber Protien Dengan Kaedah Gun Shot


Entri ini tentang penjagaan tubuh dan kesihatan.
For sure banyak antara kita amat-amat teramat pentingkan kesihatan. Untuk menjaga kesihatan kita perlu menjaga tubuh badan kita. Dan, penjagaan tubuh badan untuk menjaga kesihatan bermula dengan permakanan. Sebab itulah kita sering di war-warkan dengan produk makanan/minuman kesihatan yang melambak-lambak di pasaran terbuka dan MLM.

Selain dari vitamin, zat, karbohidrat dan lain-lain lagi mineral yang diperlukan oleh tubuh kita jangan lupa tentang protien. Menantang ni amat diperlukan oleh tubuh untuk tujuan pembesaran. Tubuh sihat dan besar. Membina otot-otot untuk menguatkan tubuh.

Peringatan sebelum meneruskan pembacaan anda adalah diingatkan bahawa penulis blog ini hanyalah budak aliran sastera yang tak pernah belajar biologi, kimia dan fizik masa kat sekolah dulu. Pengetahuan sains hanya dikutip melalui pengalaman dan ujikaji bawah tanah untuk suka-suka semata-mata. Dengan sedikit pembacaan dan (lebih banyak) penontonan di kaca tv.

Aku kenal dengan Man (sebutan Man adalah dalam bahasa melayu bukan english) masa umur aku 17 tahun. Walaupun dia sepupu aku tapi aku tak pernah kenal dia sebelum tu. Dia beberapa tahun lebih tua dari aku. Keluarga dia berpindah duduk kat kampung aku masa umur aku 17 tahun. Sebab aku tak banyak kawan jadi dia dengan mudah jadi kawan aku. Lagipun rumah dia kat belakang rumah aku saja. Selalulah kami lepak sama-sama, berdua-duaan. Man ni badan dia besar, orang panggil dia Man Besi sebab dia selalu p Gym kat Tepian Gelanggang main besi. Aku suka berjalan di samping dia aku rasa macam di protected.
Melalui sepupu aku ni lah aku belajar tentang seperkara untuk menjaga tubuh supaya besar dan berotot kita perlukan makan makanan berprotien dan lepas tu baru main besi. Aku ada juga ikut dia p gym, memang aku akui tubuh dialah yang paling besar dan berotot. Aku juga selalu tengok dia makan susu protien yang dia beli kat kedai. Dia kata susu tu mahal tapi baik untuk otot. Selalunya dia minum dengan buah-buahan dan telur mentah yang dikisar bersama-sama. Aku yang suka bertanya tentang apa-apa benda yang aku tak tahu tu telah diberitahu oleh dia tentang satu sumber protien yang sangat disukai oleh orang-orang macam dia, iaitu SPERM atau AIR MANI.
Menurutnya terdapat pil-pil yang memang dibikin dari sperms manusia ni (aku tak pasti susu yang diminum oleh dia tu dicampur dengannya atau tak). Dia bagi contoh, kejadian pemotongan kerendut (dua batu yang tergantung di celah kangkang) semasa perang di Bosnia ada kaitan dengan bisness ni.
Walaupun begitu aku belum pernah mencuba untuk meminum sperms sebagai sumber protien. Namun buat sesiapa yang ingin mencuba dipersilakan. Terutama sesiapa yang tubuhnya kurus kering dan dah bermacam ubat di telan namun tetap kurus. Apa salahnya untuk mencuba, lagipun air mani tu tak diketegorikan sebagai najis. Walau menitik kat kainpun masih boleh dipakai sembahyang. Bagi yang berminat untuk buat bisnesspun boleh, lagipun banyak anak-anak muda yang sentiasa membazirkannya ke dalam lubang tandas. Dalam keadaan ekonomi yang bertambah meleset ni ada baiknya di cuba lagipun kebanyakan yang sentiasa mahu menjaga kesihatan dan tubuh badan ni hanya orang-orang kaya. Kita juallah pada dorang. Guna cara *gun shot mesti laku.

*gun shot istilah yang dipakai oleh orang jepun untuk merujuk perlepasan air mani ke dalam mulut selepas seks oral.

Nota Tumit Kaki Kiri : Man sepupu aku tu aku kawan dengan dia tak lama. Semasa aku belajar di Jasin, Melaka, bila balik cuti semester mak aku bagi tau sejak aku tak ada dia selalu datang rumah nak berkawan dengan mak aku pulak. Ada satu hari tu dia keluarkan kote, tunjukkan kat mak aku yang tua kerepot tetek dah sampai ke perut. Sejak hari tu bila dia datang rumah, mak aku dah tak bagi dia masuk. Bila aku balik kampung selepas habis belajar kat Melaka pun dia dah tak pernah jenggok aku lagi dah sampai ke hari ni. Aku tak tau betul ke dia tunjukkan kote dia atau kote dia terkeluar sebab lupa tutup zip, tapi mak aku beriya-iya kata perbuatan itu memang disengajakan. Aku tak pasti, aku tak pernah tanya dia tentang tu sampai hari ni.

12 ulasan:

Aloy Paradoks berkata...

aku tak setuju air mani ada sumber protein dan baik untuk tubuh. kerana air mani tiada sumber protein yang baik untuk tubuh. seperti aku kata aku yakin air mani memang baik untuk perawatan tubuh badan..

aku tak setuju bila dicakap ia baik untuk badan kerana ia bersih dan suci serta mampu melicinkan dan menegangkan beberapa bahagian kulit. jika disapu pada muka betulke kulit jadi cantik... aku yakin air mani mampu dijadikan altenatif dalam bidang perubatan kerana kejadiaannya bukan hanya punyai satu tujuan.. malah banyak lagi yang belum dikaji.

P;s-bro, idea shot gun mmg cilanat betul la,gua tergelak sorang2...

Tanpa Nama berkata...

woii..lawok gile..betul ke kalo jatuh kat kain boleh bawak semayang? aku kena check balik ni..
..part yang Man tunjuk kat mak engko tu yang aku paling tak tahan..sian mak ko..tapi ko cool je ek..kalo aku..aku tunjuk balik aku punya kat Man tu..

artsoul berkata...

hmmm,dah tkde air dlm dunia ni ke?
klu nak minum jugak untuk kesihatan badan ataupun kecantikan aku syorkan buat satu kilang pemprosesan,at least ada gak kerja untuk penganggur dan kutu2 yg melepak kan tepi jalan,menyemak je aku tengok!

Pegawai Khalwat berkata...

Hang macam Caligula la bang.
Suruh gundik-gundik jantan buat shot gun kat adik perempuan dia untuk mengekalkan keremajaan.

Lepas tu dia sendiri pulak buat shot gun. Ha ha....

marini rafar berkata...

ish. memang tergelak baca pasal man.
oho, now i know apa itu gunshot tika perbualan teman2 rapat lelaki. interesting. i mean maksud dia.

Tanpa Nama berkata...

Hmm... Interesting fact to discover dude. Anyone who tried it, should share with us.

Tak dapat bayangkn mcmne nk telan air mani sendiri, huh! yucks!

Miss Taeyong berkata...

bye2 botox, hellooooo ehem ehem...

;p

Rapala Jingga berkata...

Aloy, kenapa ko beriya-iya tak setuju ni... ko dah try telan tp tak jalan ker? kah kah kah. cara ko cakap macam dari experience aje... he he he

Kawan Man Laksa, betul air mani tu suci sifatnya kalau tak percaya tanya doktor sakit tuan Mr. Dr. Thamby kat Metro tu atau nak sahih tanya ustaz asri ex. mufti perlis. :)

Art soul, bila dah dikilangkan nantinya akan ada tabahan perisa dan msg dah tak molek lagi. Lebih baik kalau fresh from the farm macam susu lembu gak he he he

Pegawai Khalwat, cara caligula tu dah melampau sangat boleh kena 20 tahun dan 6 sebatan kalu lagu tu.

rene, aku kasihan kat Man tu dan gun shot tu memang interesting i mean maksud dia jugak. he he he

Tanpa nama, Let's go we share with other... tapi ko kena telan ko punya dulu koi koi koi

Miss teayong, bye bye botox... wellcome gun shot "ehem....ehem" what does it mean???

Miss Taeyong berkata...

memang suppose "ehem ehem" tu gun shot tapi tak clear throat nak mention.

eh, bukan la ada apa2 pon tersekat kat tekak ni (hmmm... motif kena mention?)

marini rafar berkata...

oh dah try gunshot tapi dalam mimpi.
damn!!!
indah khabar dari rupa. *sigh

*saya bukan seorang pervert tapi sekali sekali saya perlu menjadi sebahagian darinya. ye eksperimentasi ilusi itu sangat mencabar

Tanpa Nama berkata...

Kongsi pengalaman

Setiap kali main kalau tak pancut kat dalam, suami aku akan pancut dalam mulut lepas tu aku telan semuanya. Kadang-kadang direct dia pancut dalam tekak aku. Gerenti aku telan habis tak berbaki.

ada juga suruh dia pancut dalam gelas dan lepas tu aku minum.

tak de la sedap sangat rasanya, tapi aku suka buat begitu.

kalau ada yang nak cuba, bolehlah cuba sekali, lepas tu korang pasti nak lagi... he he

Tanpa Nama berkata...

air mani sebagai protien?wakakak awek aku selalu minum air mani aku coz die dah hight takde pun badan die besar mcam bodybulder tu waakakka fakta tipu..huhu sebenarnye ko nie gay coz die minat kat mak ko kan hehehhe i'm sory!!