Isnin, 1 Disember 2008

Berita Sedih

Tadi petang aku terfikir tentang mati. Aku kira umur aku sendiri. Aku letak anggaran jika aku boleh hidup sampai umur 60 tahun (berdasarkan gaya hidup aku sekarang) maknanya aku cuma ada 21 tahun saja lagi untuk hidup. Terlalu pendek.



Tadi malam aku dapat sms memberitahu tentang pemergian seorang tokoh teater Datuk Syed Alwi Syed Hassan di rumahnya di Sungai Serai. Ketika aku menulis entri ini, polis masih menyiasat punca kematian. Berdasarkan kecederaan dan keadaan rumah ada kemungkinan berlakunya jenayah. Semoga rohnya dicucuri rahmat. Al Fatihah.



entri akan datang adalah tribute kepadanya. Insyallah.

8 ulasan:

Jim. Heris berkata...

tinggal tok perak yang takkan mati!

Aloy Paradoks berkata...

al fatihah......

ryann berkata...

memang mengejutkan

ceri masam berkata...

ya Allah~

alfatihah

Pegawai Khalwat berkata...

Innalillah hiwainna ilaihirajiun.

Memang mengejutkan!
Last sekali jumpa beberapa tahun lepas di Tanjung, waktu menjemput arwah dari Hotel Park Royal ke lapangan terbang.

Sebelum tu cuma melihat arwah berbicara dalam Pertemuan Teater di UUM.

Al-fatihah.

Psss.. untuk bro, 21 tahun.... terlalu pendek umur, terlalu untuk lama menunggu.

Fasyali Fadzly berkata...

semoga rohnya dicucuri rahmat. Al-Fatihah

Tanpa Nama berkata...

Mati suatu yang pasti. Yg bernyawa akan merasai mati.Kita semua berhimpun di sana nanti.

mungkin aku mati sesaat selepas ini. Maaf zahir batin: MAMU

Rapala Jingga berkata...

sama=samalah kita berdoa dengan cara kita masing-masing agar rohnya mendapat kedudukan yang special di sisi allah ta'ala. amin