Khamis, 18 Disember 2008

Mencarut untuk kesihatan jantung anda.

gambar jantung

Ingatkan tak mahulah buat entri baru. Nak relax-relax dulu, kasi goyang-goyang batu sambil cabut bulu ari-ari atau garu-garu kurap songkla kat tepi bibir dubur bolehlah rasa geli-geli. Namun alangkah cilanatnya, jadah darjah ke 8 tahapnya bila memandang wajah anak PM Malaysia ke 2 yang (mungkin) akan jadi PM Malaysia ke 5 berucap di kaca tv 21 inci yang aku beli tahun 2003 baki duit bayaran berlakon filem Paloh yang tak seberapa tu. TV yang sering hilang suara hingga terpaksa di ketuk-ketuk untuk buatkan dia berbunyi semula tu menayangkan muka bakal PM dengan bibir merah seksi menyatakan "Kerajaan tiada halangan" (melepaskan IJN kepada Sime Darby).


logo sime darby

Di sini izinkan aku mencarut. Sesiapa yang kurang senang dengan bahasa kasar sila jump to the next paragraph. Terima kasih. Pukimak...!!! Motherfucker.. asshole! What the fuck, kiss my black ass, hawou, lahabou, tahi palat bapak kau, takuk kau berulat, hantu raya, antu tetek, pantat babi, buritttttt lah. Istana budaya, tugu negara, tasik titiwangsa, dewan bandaraya kuala lumpur dan Shahidan Kassim betullah kau ni. Fuhh!!! Baru lega sikit rasanya marah di dada

(Fakta : sesiapa yang dapat melepaskan kemarahan atau perasaan kurang senangnya akan mengurangkan risiko sakit jantung; so mencarut itu sebenarnya adalah ubat pencegah untuk sakit jantung). Aku pernah kenal sorang pak cik bawa teksi masa belajar kat Jasin, Melaka tahun 87-88. Masa tu aku belajar (lebih tepat diternak) kemahiran untuk menjadi buruh. Pak cik ni kuat sangat mencarut kadang-kadang tak marahpun dia mencarut juga (untuk buat lawak). Aku nampak dia sihat walafiat walau umur dia (waktu tu) dah lewat 60an. Itulah khasiatnya mencarut.

Selepas ini, bila IJN telah dilacurkan kepada Sime Darby marilah kita ramai-ramai beralih ke perubatan alternatif ini. Bukankah mencegah itu lebih baik dari merawatnya. Kita rakyat biasa golongan buruh tingkat tengah ke bawah ini pasti akan dibiarkan mati di tepi jalan. Aku bukan buat andaian tapi telah terbukti bilamana banyak kes-kes hospital lintah darat ni sanggup membiarkan orang sakit yang takda duit ni mati kat tangga hospital. Michael Moore dalam filem dokumentarinya Sicko (2007) telah menghuraikan panjang lebar tentang bagaimana kapitalis buat bisnes atas penderitaan dan kesakitan pesakit. Siapakah dibelakang kapatils ini tidakkah para politikus-politikus yang dahagakan wang ringgit. John Ehrlichman pernah memberitau (dirakamkan) Presiden Richard Nixon "...the less care they give them, the more money they make", yang membawa kepada penubuhan HMO (Health Maintenance Organization). Aku tak samakan peralihan IJN dengan penubuhan HMO, tapi kesannya terhadap rakyat biasa tetap sama deritanya.
poster filem Sicko

Sementara itu Si bibir merah seksi seperti bibir jubur perawan sunti yang belum di sodom itu dengan yakinnya berkata "kita akan pastikan nasib rakyat akan terus terbela" Fuck you lah!!!! Kau cakap senanglah bai!!! Bukan anak bini dan saudara mara kau nak rasa kesannya tapi kami rakyat biasa. Belumpun ko jadi PM dah nampak taring siong kau nak hisap darah. Oleh itu marilah kita perbanyakkan carutan kita minta agar penyakit jantung tidak mudah menyerang kita. CIBAI!!!!!!!

Wajah buruh yang sedang marah

Nota tumit kaki kiri : Jika anda tak mahu mencarut kerana mak bapak dan orang tua kata tak baik nanti berdosa, jomlah kita berpindah ke Cuba atau jadikan negara ini sepertinya. Bilakah akan lahirnya Fidel Castro di sini... aku masih menanti.

8 ulasan:

A Voice berkata...

I've written this piece entitled Najib Statement On IJN Doesn't Jive.

Would appreciate if you or anyone could double check and confirm the insider info exposed.

ceri masam berkata...

marah sungguh!

hehehhe...

let it out!
mencarut mengurangkan risiko sakit jantung.

will do so banyak2!

artsoul berkata...

oiii,carut tahap gunung berapi meletup!

setiap org ada cara tersendiri nk lepaskan geram...aku suke gak carut,tp carut dlm hati..tp kenkadang aku carut gak kat member2 yg dah kenal lama laaaa....

Pegawai Khalwat berkata...

Mak heng!

(aku bukan kata kat mak hang, aku mencarut).

Nak sedap lagi, pukimak heng!

Sekarang, hang pulak coba.

Fasyali Fadzly berkata...

mmg cilanat la macam ni. babi betul. agenda bodoh ape yang derang buat ni. kimak!

Aloy Paradoks berkata...

gua kalau boleh nak jugak bibir merah macam tu,,,,nmpak suci je....

hhahahaahaha

Tanpa Nama berkata...

gambar siapa tu? pelakon ke?

Rapala Jingga berkata...

A Voice, just clicked to ur entry. What can i say it's bullshit (not you but them)

one love, dulu orang ada buat terapi peluk ramai-ramai apa tah orang panggil hug group kot... apa kata kita buat carut group pulak nak tak?

artsoul, aku terbayangkan ko mencarut... so sweet. Baik jangan nanti boleh mendatangkan berahi untuk lelaki baik. kah kah kah

Pegawai khalawat, heng mak heng pukimak heng oh pocot! ular dalam seluar gigit burit hang.. pancut, pancut eh pocot lubang jubur hang... (carut dalam latah). Orang melatahpun banyak juga mencarut kan?

Vitamin, aku tak pasti pulak mencarut tu boleh menambahkan berat badan... he he he marah beb jangan tak marah arrgghhhhhh!!!!

Aloy, aku rasa baik ko jangan minta bibir ko merah seksi macam tu nanti ramai pulak orang nak "gun shot" ke mulut ko tu.
*gun shot itu istilah orang jepun membawa maksud pancut dalam mulut selepas oral seks.

Tanpa nama, tulah gambar pelakon yang power kat malaysia ni tapi dapat bayaran sama macam gaji buruh saja. Jadi dia ni lebih layak dipanggil buruh dari pelakon.